Politica de retur

Conditii Retur

Retur simplu si rapid

Ai cumparat simplu, returnezi rapid!

Stim ca alegerea unui echipament foto care sa te reprezinte sau a accesoriilor compatibile nu este intotdeauna usoara, suntem alaturi de tine. Daca alegerea facuta nu te multumeste 100%, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, la noi ai 14 zile calendaristice de la primirea produsului sa returnezi produsul.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Legea care reglementeaza dreptul de retragere OUG 34/2014

Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport si asigurare pentru returnarea coletului.

Conditii refacturare

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile Pentru a solicita o refacturare, trimite mail pe adresa vanzari@electronic-booth.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica

Conditii generale pentru returul produselor vandute de Body Safe SRL

Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:

Prin email: vanzari@electronic-booth.ro;

Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:

Este necesar ca produsul returnat sa ajunga in sediul nostru din Bulevardul Iuliu Maniu nr 103, sector 6, Bucuresti in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (fie ca il aduceti personal sau expediati prin curier).

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;

Produsul nu trebuie sa aiba conturi personale, parole de securitate, date cu caracter personal.

Produsul (in cauza, aparatele foto) nu trebuie sa depaseasca 300 de declansari. Daca numarul de declansari este mai mare de 300, produsul dumneavoastra poate fi returnat doar daca sunteti de acord cu diminuarea valorii returnate cu minim 15% din valoarea de achizitie sau cu o valoare mai mare in functie de uzura- numarul de cadre inregistrat, realizate suplimentar de client.

In functie de gradul de uzura constatat, putem expedia produsul catre service-ul autorizat pentru o constatare a valorii diminuate.

Produse care nu pot fi acceptate retur.

Produsele consumabile: Cerneala imprimanta, toner, hartie, filme, solutii curatare,solutii developare, acumulatori, baterii, licente software, CD-uri, carti, castile intrauriculare, carduri.

Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.

Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;

Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;

Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;

Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;

Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris Body Safe SRL

in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre Body Safe SRL.

Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.

In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon 0756 022 096

Ne puteti scrie la adresa de e-mail  vanzari@electronic-booth.ro

Cadrul Legal

– Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014– privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

– Legea care reglementeaza dreptul de retragere: OUG 34/2014

– Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

NOTA: Pentru camerele foto-video numarul maxim de cadre foto (declansari) sau de ridicari ale oglinzii ( pentru filmare) alocat pentru testarea si verificarea produsului este de 300 de cadre.

– Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valoarii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Pentru produsele returnate care prezinta urme de zgarieturi fine, pe carcasa sau pe suprafata produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu minimum 10-15%.

Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.

OG 34/2014, Art. 14, pct.3:

– Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

– In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

– Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de Body Safe SRL cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.

-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):

      Art. 59 (secund) . – (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.

– Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final inainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate la adresa: Bulevardul Iuliu Maniu nr 103, sector 6, Bucuresti, Departament Service.

Va multumim!